30 maja 2017

ready for summer! #babesofmissguided


wakacje mam już od 18 maja gdyż wtedy zakończyłam czas zmagań z maturą, zatem jest to odpowiedni moment by zacząć myśleć o odpowiednim ekwipunku na lato.
Na pierwszym miejscu znalazł się strój kąpielowy od 
missguided
Strój od razu wpadł mi w oko ze względu na przepiękne hafty które go zdobią. Od dawna również myślałam właśnie o tym aby zakupić strój jednoczęściowy, bo te również jak widać mogą być piękne i seksowne. Obawiałam się troszkę tak głębokiego dekoltu jednak okazało się to zbędne, strój leży świetnie zakrywając wystarczająco partie ciała.
Co od razu można zauważyć wyciągając strój z paczki to bardzo dobry materiał.
Byłam naprawdę mile zaskoczona i nie spodziewałam się że będzie to tak solidnie zrobione.
Było to moje pierwsze zamówienie z tej strony ale już szykują się następne.
Ciekawy asortyment, unikalne ciuchy, dobre materiały i dużo rabatów.


Szykuję osobny post aby pokazać jak strój leży na osobie, a teraz łapcie kilka zdjęć samego stroju! 

/v.










jestem fanką tych holograficznych metek, chyba zacznę je kolekcjonować


IT'S MY FOREVER AND I LOVE IT!
#babesofmissguided


28 komentarzy:

  1. Strój wygląda ślicznie, jestem ciekawa, jak będzie wyglądał na osobie. Ja również mam już wakacje, więc cieszmy sie razem ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega interesująco wygląda ten strój! Obserwuje kochana

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny strój kąpielowy! sama właśnie przed chwilą zamówiłam dwa
    jeden bikini i jeden jednoczęściowy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zamówieniem kilku rzeczy z Missguided, ale właśnie obawiałam się o jakość. Twój strój akurat śliczny, ale słyszałam, że z tą jakością to trochę loteria :/ Super blog, obserwuję i pozdrawiam! :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh to zmartwiłaś mnie trochę tą jakością.. sprawdzę to na pewno przy kolejnych zamówieniach i na pewno zdam relacje na blogu, czy to czasem nie był tylko jednorazowy dobry strzał :)

      Usuń
  5. ale jest cudowny *.*
    sama pierwsze co pomyślałam to, że chyba dużo odkrywa, ale jak mowisz ze dobrze leży to same plusy :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy strój. :)
    Też podobają mi się metki z efektem holograficznym. :D
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wzór, lubię jednoczęściowe stroje, a materiał wydaje się być porządny.
    No i niedługo wakacje, więc pewnie mi się przyda. :D
    Pozdrawiam!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przepiekne wow <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to śliczne <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odwiedzenia moich " czterech ścian " w internecie http://nalalands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and
    instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow
    back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki piękny ten strój ;) ja również jestem po maturze ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten strój to prawdziwe cudo!
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny strój, jestem ciekawa jak będzie wyglądał ubrany. :) Ja jeszcze nigdy nie miałam jednoczęściowego stroju, zawsze wolałam dwuczęściowe, ale myślę że chyba pora wypróbować czegoś nowego. :))

    Obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny jest ten kostium, a w polaczeniue z twoja uroda po prostu mieeeszanka wybuchowa <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega kostium!http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. That one piece is soooo pretty and classy. Made perfectly for summer! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Strój jest świetny! ♥ Też uwielbiam takie metki. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ on jest cudny! Nie mogę się napatrzeć ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny! Jestem ciekawa, jak będzie leżał na osobie. Czekam na zdjęcia :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny strój :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafty są ostatnio bardzo popularne i szczerze sa takie kobiece:)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny strój, niestety przy moim biuście nie mogę sobie pozwolić na takie piękności:(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Planuje zakup tego podkładu :) Na jaki kierunek się wybierasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękny strój *,* obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń